innity

pages

Friday, June 2, 2017

Lauk Sahur PM, Najib jadi PERDEBATAN Netizen


Shady Neo Nie nak sahur ke atau nak berbuka??

Amiruddin Asyraaf dato seri..kali ni bukan gmbar google kan?tanya je..salam ramadhan.. 

Muzaffar Uchiha sedap udang tu DSN..tp mahal udang galah ni skrg..hanya yg mampu saja blh mkn...Tp ttp bersyukur apa yg Allah beri n tentukan..

Faizal Othman Xgen Syukur...beso udang...kami mampu tgk jek skang nie

Norazima Semawi Sayur n buah2 xde ker Dato Sri?

Mohd Esa Assalamualaikum..D.S..selamat berpuasa..sedap lauk2 tu..pagi tadi bersahur kami makan lauk sadin aje...Alhamdulillah..

Amali Daqie Ni bukan sahur ni... kalau rakyat mcm kami biasa ni makanan waktu berbuka..kalau sahur kmi mkn ikan sardin je atau lauk berbuka smlm utk mkn.

Pak Teh E Betul ka DS, takkan mkn pinggan plaster jaaa

Pak Teh E *plastic*

Cobra King Macam pinggan kedai mamak aje boss


10 comments:

  1. Tercekiklah kau makan jib ..rakyat merana kau tak malukan tunjuk kat rakyat. Semua duit rakyat ...

    ReplyDelete
  2. cubalah gulai lemak lobster. lobster murah sbb tak kena gst...? betul ke?

    ReplyDelete
  3. apa korang ingat keluarga Anwar aljuburi, Azmin dayus, Madeykutti makan sardin je ke time sahur... agaknya lebih mewah drpd najib... tp saja sembunyi dari pengetahuan macai2 bodoh depa...

    ReplyDelete
  4. bukan adik najibJune 3, 2017 at 6:28 AM

    pungkoqlah org yg komen mahal segala.henpon baru ribu2 boleh beli, astro ratus2 sebulan boleh bayaq, rokok yg merbahaya boleh beli.piiirah

    ReplyDelete
  5. Taktik nk alih cerita, org x pernah pun tanya pasal lauk sahur najib.....

    ReplyDelete
  6. ramai rakyat malaysia yang dah senang dan tak perlu kerja cari duit. banyak masa dihabiskan untuk menulis komen. sampai hidangan bersahur orang lainpun bersungguh nak komen. lepas tu masa berbuka mereka berbuka dan masa sahur mereka bersahur. bersyukur jadi rakyat malaysia...

    ReplyDelete
  7. Dah x der modal sangat la tu...

    ReplyDelete
  8. Apa? Bekas menteri yg dulu menteri persekutuan tak bergaji duit rakyat ke? sembang duit rakyat..cukai pendapatan tahunan tak pernah bayaq... sembang duit rakyat... bila cakap ko bodoh pasai aliran gst, ko marah.. nak tanya, zakat tahunan dah bayaq ke blom... hak asnaf pun liat tengkok nak bayaq...sembang duit rakyat..

    ReplyDelete
  9. Sayuq kangkung tak ada ka???

    ReplyDelete
  10. Hahahaha mane2 komen mesti ade gaduh hahahahahaha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

innity

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com